Leki od Matki Natury
Nasze babcie i mamy często, kiedy byliśmy przeziębieni dawały nam syrop z cebuli albo czosnek. Jak się okazuje, było to najlepsze, co mogły nam dawać. Warzywa mają wiele składników odżywczych, które
Ważność skierowania na badania krwi
Podstawowymi elementami leczenia są badania takie jak chociażby morfologia oraz stosowanie środków farmaceutycznych. Te pierwsze w większości przypadków wykonujemy ze specjalnym skierowaniem
Dlaczego warto ograniczyć cukier?
Cukier można znaleźć dosłownie w każdym produkcie spożywczym, nawet jeśli nie jest on czymś, co kojarzymy ze słodkim smakiem. To zadziwiające, ale cukier może być w takich produktach
Witamina D występowanie w produktach. Do czego jest nam potrzebna witamina D? Produkty bogate w witaminę D
Witaminy można dzielić w różny sposób – możemy wyróżnić te rozpuszczalne w wodzie lub tłuszczach oraz te, które
Witamina A właściwości. Jakie są rodzaje witaminy A? Witamina A produkty
Dieta, żeby być zdrowa musi być zbilansowana i zawierać wszystkie składniki odżywcze, minerały i oczywiście witaminy. Jedną z niedocenianych i niezmiernie
Jak dzielimy cukry? Jakie są rodzaje cukrów? Węglowodany proste i złożone
Generalizowanie nie jest najlepszym możliwym sposobem określania ludzkich potrzeb, zwłaszcza gdy mówimy o produktach niezbędnych do funkcjonowania
Węglowodany złożone produkty -lista produktów, tabela - przykłady. Zdrowy cukier? Niezbędne dla zdrowia węglowodany
Nie każdy tłuszcz czy cukier jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Niektóre z nich są wręcz niezbędne dla

Nawet jeśli zdecydujemy się na przejście na dietę musimy koniecznie pamiętać, że podczas zrzucania zbędnych kilogramów nigdy nie możemy zapominać o dostarczaniu naszemu organizmowi wszystkich najważniejszych substancji odżywczych, minerałów i witamin. Ich niedobory mogą powodować wiele chorób i problemów zdrowotnych. Jednym z najważniejszych pierwiastków, o których nie możemy zapominać jest magnez. Jakie są pokarmy bogate w magnez?

Dlaczego magnez jest tak ważny? Jakie są owoce i warzywa bogate w magnez?

Magnez wpływa na ogólną kondycję naszego organizmu. Dzięki niemu mamy energię do działania, dobry nastrój, a nasze serce bije mocno i równomiernie. Niestety, bardzo szybko wydala się z naszego ciała, dlatego trzeba nieustannie dbać o dostarczanie go w naszej diecie.

Pokarmy bogate w magnez – co jeść, żeby być zdrowym?

Bogatym źródłem magnezu są w dużej części owoce – truskawki, banany, grejpfruty i figi. Warto również pamiętać, że są też warzywa bogate w magnez. Należą do nich te zielone, czyli: szpinak, jarmuż, sałaty i szparagi. Zadbajmy o to, żeby znalazły się w naszej codziennej diecie.