Ważność skierowania na badania krwi
Podstawowymi elementami leczenia są badania takie jak chociażby morfologia oraz stosowanie środków farmaceutycznych. Te pierwsze w większości przypadków wykonujemy ze specjalnym skierowaniem
Dlaczego warto ograniczyć cukier?
Cukier można znaleźć dosłownie w każdym produkcie spożywczym, nawet jeśli nie jest on czymś, co kojarzymy ze słodkim smakiem. To zadziwiające, ale cukier może być w takich produktach
Witamina D występowanie w produktach. Do czego jest nam potrzebna witamina D? Produkty bogate w witaminę D
Witaminy można dzielić w różny sposób – możemy wyróżnić te rozpuszczalne w wodzie lub tłuszczach oraz te, które
Witamina A właściwości. Jakie są rodzaje witaminy A? Witamina A produkty
Dieta, żeby być zdrowa musi być zbilansowana i zawierać wszystkie składniki odżywcze, minerały i oczywiście witaminy. Jedną z niedocenianych i niezmiernie
Jak dzielimy cukry? Jakie są rodzaje cukrów? Węglowodany proste i złożone
Generalizowanie nie jest najlepszym możliwym sposobem określania ludzkich potrzeb, zwłaszcza gdy mówimy o produktach niezbędnych do funkcjonowania
Węglowodany złożone produkty -lista produktów, tabela - przykłady. Zdrowy cukier? Niezbędne dla zdrowia węglowodany
Nie każdy tłuszcz czy cukier jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Niektóre z nich są wręcz niezbędne dla
Cukry proste przykłady produktów. Które cukry powinniśmy dostarczać do organizmu?
Moda na zdrowy tryb życia spowodowała, że wiele osób jak ognia unika spożywania tłuszczy i cukrów. A to olbrzymi błąd. Oba rodzaje substancji

Jeżeli jesteśmy w trakcie odchudzania to na pewno już zetknęliśmy się z hasłami, że najwięcej kalorii spalają ćwiczenia kardio, najważniejsze jest bieganie, najskuteczniejszy rower. Pewnie coś w tym jest, ale to tylko połowa prawdy. Bardzo ważne jest aby treningi kardio uzupełniać odpowiednimi ćwiczeniami wzmacniającymi. Ćwiczenia wzmacniające w Poznaniu jak i w każdym dużym mieście najlepiej odbyć w siłowni pod okiem trenera. Wskaże on najlepsze rozwiązania, które będą odpowiednie do naszych oczekiwań. Może to być siłownia, ale także joga, pilates, callanetics i inne ćwiczenia ogólnorozwojowe budujące wszystkie mięśnie.

 

Po włączeniu ich do tygodniowych treningów od razu zobaczymy różnicę w osiągach np. podczas biegania. Pozwoli nam to na zachowanie prawidłowej postawy, wzmocnienie mięśni brzucha, grzbietu i nóg. A co mają zrobić osoby, które nie mają dostępu do siłowni? Warto rozejrzeć się za tzw. siłownią pod chmurką. Są one bardzo popularne także w mniejszych miejscowościach. Znając możliwości poszczególnych maszyn można odbyć porządny trening zawierający rozgrzewkę i rozciąganie. Jeżeli nie chcemy ćwiczyć publicznie zainteresujmy się kalisteniką. Są to ćwiczenia oparte na wykorzystaniu własnego ciężaru ciała, np. podciąganie, brzuszki, przysiady, deski. Wbrew pozorom są to ćwiczenia kształtujące całe ciało i bywają niezwykle wymagające dla mięśni. Nie potrzebujemy do ich wykonania specjalistycznego sprzętu, wystarczy kawałek podłogi i mata.