Leki od Matki Natury
Nasze babcie i mamy często, kiedy byliśmy przeziębieni dawały nam syrop z cebuli albo czosnek. Jak się okazuje, było to najlepsze, co mogły nam dawać. Warzywa mają wiele składników odżywczych, które
Ważność skierowania na badania krwi
Podstawowymi elementami leczenia są badania takie jak chociażby morfologia oraz stosowanie środków farmaceutycznych. Te pierwsze w większości przypadków wykonujemy ze specjalnym skierowaniem
Dlaczego warto ograniczyć cukier?
Cukier można znaleźć dosłownie w każdym produkcie spożywczym, nawet jeśli nie jest on czymś, co kojarzymy ze słodkim smakiem. To zadziwiające, ale cukier może być w takich produktach
Witamina D występowanie w produktach. Do czego jest nam potrzebna witamina D? Produkty bogate w witaminę D
Witaminy można dzielić w różny sposób – możemy wyróżnić te rozpuszczalne w wodzie lub tłuszczach oraz te, które
Witamina A właściwości. Jakie są rodzaje witaminy A? Witamina A produkty
Dieta, żeby być zdrowa musi być zbilansowana i zawierać wszystkie składniki odżywcze, minerały i oczywiście witaminy. Jedną z niedocenianych i niezmiernie
Jak dzielimy cukry? Jakie są rodzaje cukrów? Węglowodany proste i złożone
Generalizowanie nie jest najlepszym możliwym sposobem określania ludzkich potrzeb, zwłaszcza gdy mówimy o produktach niezbędnych do funkcjonowania
Węglowodany złożone produkty -lista produktów, tabela - przykłady. Zdrowy cukier? Niezbędne dla zdrowia węglowodany
Nie każdy tłuszcz czy cukier jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Niektóre z nich są wręcz niezbędne dla

Jeżeli jesteśmy w trakcie odchudzania to na pewno już zetknęliśmy się z hasłami, że najwięcej kalorii spalają ćwiczenia kardio, najważniejsze jest bieganie, najskuteczniejszy rower. Pewnie coś w tym jest, ale to tylko połowa prawdy. Bardzo ważne jest aby treningi kardio uzupełniać odpowiednimi ćwiczeniami wzmacniającymi. Ćwiczenia wzmacniające w Poznaniu jak i w każdym dużym mieście najlepiej odbyć w siłowni pod okiem trenera. Wskaże on najlepsze rozwiązania, które będą odpowiednie do naszych oczekiwań. Może to być siłownia, ale także joga, pilates, callanetics i inne ćwiczenia ogólnorozwojowe budujące wszystkie mięśnie.

 

Po włączeniu ich do tygodniowych treningów od razu zobaczymy różnicę w osiągach np. podczas biegania. Pozwoli nam to na zachowanie prawidłowej postawy, wzmocnienie mięśni brzucha, grzbietu i nóg. A co mają zrobić osoby, które nie mają dostępu do siłowni? Warto rozejrzeć się za tzw. siłownią pod chmurką. Są one bardzo popularne także w mniejszych miejscowościach. Znając możliwości poszczególnych maszyn można odbyć porządny trening zawierający rozgrzewkę i rozciąganie. Jeżeli nie chcemy ćwiczyć publicznie zainteresujmy się kalisteniką. Są to ćwiczenia oparte na wykorzystaniu własnego ciężaru ciała, np. podciąganie, brzuszki, przysiady, deski. Wbrew pozorom są to ćwiczenia kształtujące całe ciało i bywają niezwykle wymagające dla mięśni. Nie potrzebujemy do ich wykonania specjalistycznego sprzętu, wystarczy kawałek podłogi i mata.