Kardio to nie wszystko!
Jeżeli jesteśmy w trakcie odchudzania to na pewno już zetknęliśmy się z hasłami, że najwięcej kalorii spalają ćwiczenia kardio, najważniejsze jest bieganie, najskuteczniejszy rower. Pewnie coś
Złoto faraonów
Złotem faraonów nazywano w starożytnym Egipcie olej z czarnuszki. Dzisiaj wraca na stoły i do kosmetyczek w europejskich domach. To wyjątkowy olej pozyskiwany z nasion czarnuszki, które mogą być stosowane
Fizjoterapia według NFZ
Jeżeli jesteśmy osobami po urazach mechanicznych, z bólami zwyrodnieniowymi, przeciążeniowymi lub stanami zapalnymi przysługuje nam fizjoterapia w ramach NFZ. Odpowiednie leczenie zaplanuje lekarz
Koszt pięknego uśmiechu
Aparaty ortodontyczne nie są już tylko domeną dzieci i młodzieży. Dzisiaj także dorośli, którzy w dzieciństwie nie mieli szansy na skorygowanie wady zgryzu decydują się na założenie łuków. Ile
Siłownie pod chmurką
Coraz więcej miast w ramach budżetu miejskiego stawia w parkach i na zielonych skwerach tak zwane siłownie pod chmurką. Są to proste urządzenia przeznaczone dla osób, które mają chęć na zwiększony
Właściwości zielonej kawy
Natura wytworzyła wiele roślin, które są naturalnymi wspomagaczami odchudzania. Są nimi papryczki chilli, pieprz, imbir, kurkuma, zielona herbata, itd. Pojawiają się kolejne odkrycia związane
Zielony Szczecin
Mieszkańcy Szczecina mają to szczęście, że ich miasto słynie z rozległych terenów zielonych. Liczne parki, ogrody, laski, jeziora sprzyjają aktywnemu spędzaniu czasu. Dzięki temu odchudzanie w Szczecinie

Jeżeli jesteśmy w trakcie odchudzania to na pewno już zetknęliśmy się z hasłami, że najwięcej kalorii spalają ćwiczenia kardio, najważniejsze jest bieganie, najskuteczniejszy rower. Pewnie coś w tym jest, ale to tylko połowa prawdy. Bardzo ważne jest aby treningi kardio uzupełniać odpowiednimi ćwiczeniami wzmacniającymi. Ćwiczenia wzmacniające w Poznaniu jak i w każdym dużym mieście najlepiej odbyć w siłowni pod okiem trenera. Wskaże on najlepsze rozwiązania, które będą odpowiednie do naszych oczekiwań. Może to być siłownia, ale także joga, pilates, callanetics i inne ćwiczenia ogólnorozwojowe budujące wszystkie mięśnie.

 

Po włączeniu ich do tygodniowych treningów od razu zobaczymy różnicę w osiągach np. podczas biegania. Pozwoli nam to na zachowanie prawidłowej postawy, wzmocnienie mięśni brzucha, grzbietu i nóg. A co mają zrobić osoby, które nie mają dostępu do siłowni? Warto rozejrzeć się za tzw. siłownią pod chmurką. Są one bardzo popularne także w mniejszych miejscowościach. Znając możliwości poszczególnych maszyn można odbyć porządny trening zawierający rozgrzewkę i rozciąganie. Jeżeli nie chcemy ćwiczyć publicznie zainteresujmy się kalisteniką. Są to ćwiczenia oparte na wykorzystaniu własnego ciężaru ciała, np. podciąganie, brzuszki, przysiady, deski. Wbrew pozorom są to ćwiczenia kształtujące całe ciało i bywają niezwykle wymagające dla mięśni. Nie potrzebujemy do ich wykonania specjalistycznego sprzętu, wystarczy kawałek podłogi i mata.