Własny ekstrakt z wanilii do wypieków
Każda pani domu chce, by przygotowane przez nie dania i ciasta były jak najlepsze, toteż – w miarę możliwości – sięga po odpowiednie produkty. Coraz częściej w przypadku wypieków
Zakupy spożywcze online - dlaczego warto?
Coraz więcej sklepów spożywczych oferuje możliwość robienia zakupów także przez internet. Takie rozwiązanie cieszy się obecnie rosnącą popularnością wśród konsumentów. Czy jednak
Chcesz żyć zdrowo?
Pytanie z tytułu tego artykułu wydaje się być klasycznym pytaniem retorycznym. Przecież każdy z nas chciałby żyć zdrowo i cieszyć się dobrą kondycją znacznie dłużej. Oczywiście nie wynaleziono jeszcze
Zdrowe nawyki żywieniowe.
Zdrowe odżywianie ma bardzo duży wpływ nie tylko na nasze samopoczucie, ale przede wszystkim na stan naszego zdrowia. Odgrywa bardzo istotną rolę w profilaktyce wielu chorób w tym np. choroby
Przyprawianie na skuteczne odchudzanie
Każdy z nas wie, że jeśli chcemy schudnąć to najważniejsza powinna być dla nas odpowiednia dieta. Czy to jednak oznacza masę wyrzeczeń?
Czy naprawdę musimy pozbywać się z naszego
Marchewkowe wypieki
Marchewka to niezastąpiony składnik wielu surówek, sałatek a nawet ciast. Wypieki z marchewki są proste w przygotowaniu, a zarazem bardzo smaczne. Przepisy z marchewki na ciasta coraz częściej wykorzystywane
Leki od Matki Natury
Nasze babcie i mamy często, kiedy byliśmy przeziębieni dawały nam syrop z cebuli albo czosnek. Jak się okazuje, było to najlepsze, co mogły nam dawać. Warzywa mają wiele składników odżywczych, które

Wysoki poziom cukru we krwi jest jednym z bardzo niekorzystnych objawów, które mogą świadczyć o rozwoju cukrzycy drugiego typu. Bez wątpienia korzystne dla naszego zdrowia jest utrzymywanie poziomu cukru na właściwym poziomie. Jak najlepiej o to zadbać? Warto zdawać sobie sprawę z tego jak duże znaczenie dla ilości cukru, która trafia do naszej krwi ma nasza dieta. Ma na to wpływ nie tylko ilość węglowodanów, które przyjmujemy, ale także ich rodzaj. Nie da się ukryć, że węglowodany proste dużo szybciej trafiają do krwi i powodują szybko wzrost poziomu cukry. Jak zatem powinna wyglądać nasza dieta? Powinniśmy oczywiście unikać słodyczy, ale także innych produktów, które są słodzone lub dosładzane przy pomocy cukrów prostych. Dotyczy to na przykład jogurtów owocowych, dżemów oraz musli. Ważne jest także zrozumienie, że bardzo dużym źródłem cukrów prostych dla naszego organizmu jest biała mąka, dlatego należy zrezygnować z produktów, które ją zawierają. Dotyczy to oczywiście przede wszystkim białego pieczywa, które należy zastąpić pełnoziarnistym. Należy również jeść brązowy ryż, zamiast białego. Produkty te dodatkowo zawierają dużą ilość błonnika, który usprawnia pracę jelit i zapobiega zaparciom, wpływając dodatkowo na poprawę stanu naszego zdrowia. Jak widać można obniżyć poziom cukru przy pomocy naturalnych metod.