Leki od Matki Natury
Nasze babcie i mamy często, kiedy byliśmy przeziębieni dawały nam syrop z cebuli albo czosnek. Jak się okazuje, było to najlepsze, co mogły nam dawać. Warzywa mają wiele składników odżywczych, które
Ważność skierowania na badania krwi
Podstawowymi elementami leczenia są badania takie jak chociażby morfologia oraz stosowanie środków farmaceutycznych. Te pierwsze w większości przypadków wykonujemy ze specjalnym skierowaniem
Dlaczego warto ograniczyć cukier?
Cukier można znaleźć dosłownie w każdym produkcie spożywczym, nawet jeśli nie jest on czymś, co kojarzymy ze słodkim smakiem. To zadziwiające, ale cukier może być w takich produktach
Witamina D występowanie w produktach. Do czego jest nam potrzebna witamina D? Produkty bogate w witaminę D
Witaminy można dzielić w różny sposób – możemy wyróżnić te rozpuszczalne w wodzie lub tłuszczach oraz te, które
Witamina A właściwości. Jakie są rodzaje witaminy A? Witamina A produkty
Dieta, żeby być zdrowa musi być zbilansowana i zawierać wszystkie składniki odżywcze, minerały i oczywiście witaminy. Jedną z niedocenianych i niezmiernie
Jak dzielimy cukry? Jakie są rodzaje cukrów? Węglowodany proste i złożone
Generalizowanie nie jest najlepszym możliwym sposobem określania ludzkich potrzeb, zwłaszcza gdy mówimy o produktach niezbędnych do funkcjonowania
Węglowodany złożone produkty -lista produktów, tabela - przykłady. Zdrowy cukier? Niezbędne dla zdrowia węglowodany
Nie każdy tłuszcz czy cukier jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Niektóre z nich są wręcz niezbędne dla

Jaka dieta na redukcję?

Odchudzanie to złożony i długotrwały proces. By zwiększyć swoje szanse na pewną utratę kilogramów warto postawić na dietę redukcyjną. Tergo typu dieta stosowana jest nie tylko przez osoby otyłe. Sięgają po nią również sportowcy. W jakim celu? Głównie po to by zredukować jak najbardziej tkankę tłuszczową. Dzięki temu mięśnie są o wiele lepiej zarysowane a cała sylwetka prezentuje się zdecydowanie lepiej. By móc opracować dietę redukcyjną najpierw należałoby ustalić swoje dzienne zapotrzebowanie na kalorie. Od uzyskanego wyniku dobrze jest odjąć od 200 do 400 kcal. W ten sposób uzyskamy ujemny bilans kaloryczny a dieta redukcyjna będzie przynosić spodziewane efekty.

Czyli nasz organizm będzie otrzymywał mniej kalorii niż potrzebuje. Będzie zmuszony sięgać po zapasy zgromadzone w tkance tłuszczowej. Musimy jednak pamiętać, że tego typu dieta powinna być zdrowa i zbilansowana. Musi nam dostarczać wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dlatego dobrze też gdy za jej ułożenie zabiera się profesjonalista w tym zakresie. Najlepiej udać się do dietetyka w mieście Warszawa. W tym miejscu mamy naprawdę szeroki wybór. Dieta musi być zdrowa, inaczej odbije się to na naszej kondycji.