Witamina D występowanie w produktach. Do czego jest nam potrzebna witamina D? Produkty bogate w witaminę D
Witaminy można dzielić w różny sposób – możemy wyróżnić te rozpuszczalne w wodzie lub tłuszczach oraz te, które
Witamina A właściwości. Jakie są rodzaje witaminy A? Witamina A produkty
Dieta, żeby być zdrowa musi być zbilansowana i zawierać wszystkie składniki odżywcze, minerały i oczywiście witaminy. Jedną z niedocenianych i niezmiernie
Jak dzielimy cukry? Jakie są rodzaje cukrów? Węglowodany proste i złożone
Generalizowanie nie jest najlepszym możliwym sposobem określania ludzkich potrzeb, zwłaszcza gdy mówimy o produktach niezbędnych do funkcjonowania
Węglowodany złożone produkty -lista produktów, tabela - przykłady. Zdrowy cukier? Niezbędne dla zdrowia węglowodany
Nie każdy tłuszcz czy cukier jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Niektóre z nich są wręcz niezbędne dla
Cukry proste przykłady produktów. Które cukry powinniśmy dostarczać do organizmu?
Moda na zdrowy tryb życia spowodowała, że wiele osób jak ognia unika spożywania tłuszczy i cukrów. A to olbrzymi błąd. Oba rodzaje substancji
Tłuszcze nienasycone produkty i tłuszcze nasycone produkty. Dlaczego powinniśmy jeść tłuszcze? Tłuszcze nienasycone przykłady
Kiedy zależy nam na zdrowiu i pięknej sylwetce zazwyczaj ograniczamy spożycie tłuszczów. Warto
Jedzenie spalające tłuszcz. Jak spalać tłuszcz, jedząc konkretne produkty? Warzywa spalające tłuszcz - pokarmy spalające tłuszcz
Dieta nie musi opierać się wyłącznie na ograniczaniu porcji i spożywaniu posiłków niskokalorycznych.

Jaka dieta na redukcję?

Odchudzanie to złożony i długotrwały proces. By zwiększyć swoje szanse na pewną utratę kilogramów warto postawić na dietę redukcyjną. Tergo typu dieta stosowana jest nie tylko przez osoby otyłe. Sięgają po nią również sportowcy. W jakim celu? Głównie po to by zredukować jak najbardziej tkankę tłuszczową. Dzięki temu mięśnie są o wiele lepiej zarysowane a cała sylwetka prezentuje się zdecydowanie lepiej. By móc opracować dietę redukcyjną najpierw należałoby ustalić swoje dzienne zapotrzebowanie na kalorie. Od uzyskanego wyniku dobrze jest odjąć od 200 do 400 kcal. W ten sposób uzyskamy ujemny bilans kaloryczny a dieta redukcyjna będzie przynosić spodziewane efekty.

Czyli nasz organizm będzie otrzymywał mniej kalorii niż potrzebuje. Będzie zmuszony sięgać po zapasy zgromadzone w tkance tłuszczowej. Musimy jednak pamiętać, że tego typu dieta powinna być zdrowa i zbilansowana. Musi nam dostarczać wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dlatego dobrze też gdy za jej ułożenie zabiera się profesjonalista w tym zakresie. Najlepiej udać się do dietetyka w mieście Warszawa. W tym miejscu mamy naprawdę szeroki wybór. Dieta musi być zdrowa, inaczej odbije się to na naszej kondycji.